Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maciejgancarz | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Gancarz adresprawie Rzeszów zarejestrowany25.05.2006 @01:09:16 ostatnio na stronie13.08.2015 @05:52:03



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmaciejgancarz.com
digarty157 komentarze1436 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ewunia12324    21.02.2009 @20:52:57
i tu tez jest moj ulubieniec :P
~DOMINICO    25.01.2009 @16:19:56
rewelacyjna galeria poobserwuję
_______
Najlepszym podziękowaniem za ocenę, jest ocena...
http://dominicstrzelczyk.blogspot.com/
~blacknimph    20.01.2009 @01:33:14
widzę, że się rozwijamy :>
Jedno z bardziej podobających mi się: http://img19.picoodle.com/img/img19/3/1/19/f_maciekGm_8519bf9.jpg
: )
_______
~Jarosh    13.01.2009 @07:18:36
foto w profilu już stare xD
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~Jarosh    12.01.2009 @23:00:35
no lekki retusz widać
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~TwistTheKnife    28.12.2008 @23:01:31
Ja również z MM kojarze i tu również znalazłam ^^
a tam po prostu czasem sobie lubię poironizować
a jak mnie coś irytuje, to nie tłamsze tego w sobie tylko mówię :D
Czasem cobie coś tam popstrykam dla przyjemności i generalnie rzecz ujmując to częściej sama focę niż mnie focą xD
_______
"Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski
~MAQ88D40x    27.12.2008 @14:09:28
bo chamstwo sie szerzy .. dlatego nie polegam tylko i wyłacznie na digu , sa jeszcze inne portale co maja choc odrobine kultury . pozdr
..
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~blacknimph    21.12.2008 @22:42:38
czyli rozumiem, że nie spał :>
no ja ostatnio 2-4 godz :>
_______
~blacknimph    21.12.2008 @21:26:15
A sypiał Leonardo ?
: )
_______
~monicaeva    21.12.2008 @20:01:23
A witam, witam
~wesu    21.12.2008 @12:53:48
Mysle ze nie jest tak zle z chodzeniem z aparatem po miescie Dobrze jest sie wybrac w grupce. Dzieki za opinie, to moje pierwsze portrety i czekalem na wskazowki, pozdrawiam.
~wesu    21.12.2008 @11:56:29
Witam, nie zauwazylem ze kolega tez z Rzeszowa to zdjecie to nie jest hdr, taki urok tego miejsca masz swietne portrety w galerii
~blacknimph    21.12.2008 @02:01:10
Sen to marnowanie czasu : )
_______
~MAQ88D40x    16.12.2008 @16:29:05
nom racja ale chyba przeszycia beda widoczne nom nie?
to raczej racja ok dzi4eki
pozdrawiam
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    16.12.2008 @13:56:29
nom tez racja trzeba przeszywac na pól i łaczyc ze sobą
ale widzialem na zamówienie dobre tło fot .w sklepach internetowych . wymiary 3,5x5 m dosłownie za grosze
takze myslę że to styknie...
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    16.12.2008 @10:27:13
skubany :> pomysł .
mam jakis tam czarny ale jaki konkretnie materiał ? może agrowłoknina? :> hmm com?
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    16.12.2008 @07:49:36
nom a co do podpisu to racja. i lepiej jak bedzie mniejszy . bo szczekają na ten podpis jak pies na pędzący samochód .:D
oka dzieki za wskazówki
pozdarwiam
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    16.12.2008 @07:45:18
a nom racja co do tego.. a i chyba bede musiał zmienic miejscówke bo mam za ciasno w moim studio i tło konkretne zakupic bo mnie za przeproszeniem szlag trafia jak mam dobry pomysł na wykadrowanie i perspektywe a nie mieszcze się w kadrze bo cos wystaje . i dupa zbita ..
dzięki i pozdrawiam
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    16.12.2008 @06:53:56


1. Ten pomalowany paznokieć mi nie pasuje do klimatu zdjecia._zgadzam się
3. za zielono._zgadzam sie w 50%
4. "dziekuje z góry za MĄDRE komentarze" to też niezły txt._a propo tego to tak napisałem bo mnie wkurzaja komentarze tego typu "fajne ,+, albo ,Rew, "
wiesz walnie jedna kropke i normalnie ja mam wtedy banie o co chodzi .
lepiej napisac konkretnie o co chodzi ,niż ktoś ma oceniac z jedna kropką ...
to właśnie ten tekst po części mnie rozwala ,
ale musiałem jakoś to ująć ..
, a po drugie primo , to wiadomo jak się ktoś zna na sztuce walki , to wie..tak że w zasadzie o takie zejscie mi chodziło . bo pewnie o nie tą sztukę walki koledze chodziło ... a co najsmieszniejsze jest tych stylów mnóstwo ..
dzieki jeszcze raz za cenne wskazówki ..
widze że od ciebie sie więcej dowiem niż z tego studium co chodze .. na fotografię ....:p
pozdrawiampowodzenia

"słyszycie tą ciszę, jak by ludzie mówili to co wiedzą ?"
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~ReiRaven    13.12.2008 @14:28:05
dzięki
~wittt78    13.12.2008 @09:59:36
ładnie tu )))
~MAQ88D40x    09.12.2008 @22:14:51
anooo tak widzisz racja czyli samouk? z pasji? widzisz jednak są normalni ludzie na tym swiecie co ufaja swoim możliwośćią a nie zaprzątaja sobie głowę jakąś teorią jednak trzeba chałę zrobic na początku żeby pożniej wyszło coś dobrego
Pozdrawiam3maj się
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    09.12.2008 @18:34:08
czyli co? sam do wszystkiego doszedłęś? chyba ci nie uwierze ;D
pozdrawiam
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    09.12.2008 @05:56:23
hyhy ja sie tam do twojej galerii nie wtrącam bo widac ze krosno uczyło
pozdrawiam powodzenia a ja sam muszę do wszystkiego dochodzic
<życie- co zrobic :>
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~MAQ88D40x    06.12.2008 @08:16:52
http://notsurprise.digart.pl
swoją droga masz tutaj uzytkownika z rzeszowa . twierdzi ze jest dobra w tym co robi :P
z nudów możesz zajrzeć :D
pozdrawiam
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt